Praktische zaken rond het coronavirus
Voor uw en onze veiligheid vragen wij uw aandacht voor de volgende richtlijnen die Vallinga Hoorzorg hanteert:
- Bent u verkouden, moet u hoesten of heeft u koorts? Blijf dan thuis.
- Er mogen maximaal twee klanten in de winkel.
- Houd voldoende afstand.
- Klanten worden alleen op afspraak geholpen. Er is dus ook geen inloopspreekuur.
- Maak gebruik van de servicebox aan de voorzijde van ons pand voor reparatie of onderhoud.
- We schudden geen handen en bieden u geen kopje koffie of thee aan.
- We pakken geen hoortoestellen aan, maar vragen u deze op een werktableau te leggen zoals u al van ons gewend bent.
- U kunt niet bij ons naar het toilet.
- Deurklinken, apparatuur, de telefoon, pinautomaat etc. worden meerdere malen per dag gereinigd.
- In de winkel is desinfecterende gel beschikbaar.
- We maken alleen afdrukken voor gehoorbescherming of maatwerk oorstukjes bij urgentie.
- We verzoeken u om zoveel mogelijk zelf te doen. Denk aan het op- en afdoen van de hoofdtelefoon bij een hoormeting en het in- en uitzetten van de hoortoestellen.
- We gebruiken mondkapjes en handschoenen als we genoodzaakt zijn om binnen de 1,5 meter te komen.
- De aanpaskamers en balie zijn voorzien van schermen.
- Er zijn vloerstickers aangebracht om een veilige afstand te markeren.
- Graag met pin betalen.
- Batterijen, reinigings- en onderhoudsproducten worden zoveel mogelijk opgestuurd.
Langere levertijd bestellingen en reparaties
Elke organisatie heeft gezondheid en veiligheid op dit moment voorop staan. Hierdoor kan het voorkomen dat bestellingen en reparaties later wordt geleverd dan verwacht.
Tot slot
Het coronavirus leidt tot veel vragen en bezorgdheid. De gezondheid van medewerkers en klanten staat bij Vallinga Hoorzorg op de eerste plaats. Mochten de ontwikkelingen daar aanleiding toe geven, dan worden bovenstaande richtlijnen natuurlijk aangepast.