Corona. Wat betekent dit voor u?
Vallinga Hoorzorg heeft uiteraard ook maatregelen genomen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Hieronder leggen wij uit wat dit voor u betekent. Ook hanteren we strikte richtlijnen voor klanten en personeel.
Bel of mail ons gerust!
Om u zo goed mogelijk te beschermen is de praktijk voorlopig beperkt geopend voor klanten met een afspraak. Telefonisch en per mail zijn we gewoon bereikbaar. Er is elke werkdag iemand op de zaak om u te woord te staan.
Noodzakelijke reparaties of onderhoud?
Voor noodzakelijke reparaties of onderhoud is er aan de voorzijde van ons pand een speciale box. Hoe dit werkt? Doe uw hoortoestel in een doosje of envelop. Vermeld duidelijk uw naam en telefoonnummer en uw vraag. Wij houden u op de hoogte van de gang van zaken.
Kunt u niet naar Elburg komen?
Dan halen onze collega’s van De HoorButler het hoortoestel bij u op. Wij zorgen ervoor dat uw toestel wordt nagekeken en weer aan u wordt geleverd. Wij verzoeken u om alleen bij dringende zaken van deze service gebruik te maken.
En als u batterijen nodig heeft?
Mocht u batterijen, filters of andere producten nodig hebben, bel of mail ons dan. U ontvangt het product per post of we leggen het voor u klaar in de grijze box aan de voorzijde van ons pand.
Tot slot
We leven mee met iedereen die wordt getroffen door het coronavirus, waar dan ook en op welke wijze dan ook. We wensen u veel sterkte! Zorg goed voor uzelf en de mensen om uw heen!